پیچک فایل

سیما فایل دانلود مقاله گزارش کارآموزی پروژه نمونه سوال

پیچک فایل

سیما فایل دانلود مقاله گزارش کارآموزی پروژه نمونه سوال

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

تحقیق تغییر رفتارهای نامناسب دانش آموزان

تحقیق تغییر رفتارهای نامناسب دانش آموزان

فهرست مطالب
چکیده 
توصیف وضعیت موجود 
گردآوری اطلاعات ( شواهد 1 )
انتخاب راه حل های جدید موقتی و اجرای آن ها
آموزش مهارت های مطالعه و راهبردهای یادگیری
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن
گردآوری اطلاعات ( شواهد 2 )
ارزش یابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن
نتیجه گیری
پیشنهادات
منابع و مآخذ

چکیده
دانش آموزان امروزی دنبال چیزهای نو هستند و همگی نیاز به توجه دارند. وقتی به افکار، علایق، مهارت ها، مشکلات پنهان به عبارت دیگر بهداشت روانی دانش آموزی توجه نمی شود، انگیزه ی تفکر و یادگیری را از دست می دهد. بنابراین با رعایت اصول اساسی بهداشت روانی، ایجاد جوی امن و به دور از هر گونه استرس، روش های تدریس، مدیریت کلاس و نوع تکالیف ارائه شده، باید طوری طراحی شوند که همگی از هر نوع شایستگی مورد توجه قرار گیرند.
پژوهش حاضر مربوط به تغییر رفتارهای نامطلوب دانش آموزان سال سوم راهنمایی مدرسه حضرت رقیه روستای برفتان می باشد که با استفاده از روش های نوین تدریس: همیاری، رویدادی، ساخت گرایی، ایجاد انگیزش و ...می باشد . 

توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله:
اینجانب ............. با کد پرسنلی ................. ، با مدرک تحصیلی فوق دیپلم زبان انگلیسی مدت ............ سال است که به عنوان دبیر زبان انگلیسی ، تعلیم و تربیت قرزندان این خاک را انجام می دهم . مدرسه تثبیتی من در سال جاری آموزشگاه ............ شهرستان .......... واقع در استان ............ می باشد  . پایه تحصیلی مورد پژوهش ، سوم راهنمایی می باشد .
اوایل سال تحصیلی بود که هر جلسه به کلاس وارد می شدم، می دیدم توسط نماینده ی کلاس اسامی یک سری از دانش آموزان بر روی تخته نوشته شده است. وقتی که رفتار آنها را زیر نظر داشتم دیدم که آنها همان دانش آموزان قد بلند کلاس هستند که بعضی از آنها می خواهند قدرت بدنی خود را به سایر بچه ها، نشان داده و قلدری کنند و گروه انتخابی خود را تکاوران سوسانو نامگذاری کرده بودند. از طرفی یک روز بر حسب اتفاق، وقتی که به کلاس وارد شدم نوشته ا ی را بر روی تخته مشاهده نمودم، که نشان از تاثیر سوسانو در بین بچه ها داشت.. اینجانب به این فکر نکردم که از طرف چه کسانی نوشته شده و چرا؟ ولی به این فکر بودم که، چگونه می توان الگوی بهتری از سوسانو به دانش آموزان خود معرفی نمود؟ همچنین همیشه می دیدم دو نفر از ردیف آخر کلاس موقعی که از نظر آنها من متوجه نبودم سر خود را پایین انداخته و مشغول یک کاری هستند. برای متوجه نمودن آنها به تدریس و اشتباه خود از برنامه ی انضباطی ده مرحله ای مانند استفاده از الگوسازی مثبت و سئوال نمودن(هوک، پیتر، و واس، اندی،2004) سعی نمودم آنها را به انتخاب رفتار مناسب هدایت نمایم ولی آنها باز هم به کار خود ادامه می دادند تا اینکه مجبور شدم جهت بررسی موضوع به آنها در کلاس نزدیک شوم. مشاهده کردم که روی صندلی خود عکسی را کشیده و کتابی غیر از کتاب آن زنگ در دست دارند اولش ناراحت شدم ولی سریعاً خودم را کنترل نموده و بر نقاشی زیبایی که کشیده بودند آفرین گفته و گفتم به جای این، تصویر یک گل را می کشیدید. در جواب گفتند « برایمان فرقی نمی کند فقط منتظر بودیم یک نفر بیایید و به ما به خاطر نقاشی هایی زیبایی که می کشیم آفرین بگوید ».



  • ۹۷/۰۸/۳۰
  • پیچک پیچکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی